• OMX Baltic−0,01%261,76
  • OMX Riga−1,1%872,07
  • OMX Tallinn0,01%1 684,18
  • OMX Vilnius−0,16%1 010,5
  • S&P 500−0,13%5 738,17
  • DOW 300,33%42 313
  • Nasdaq −0,39%18 119,59
  • FTSE 1000,43%8 320,76
  • Nikkei 2252,32%39 829,56
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%105,26
  • OMX Baltic−0,01%261,76
  • OMX Riga−1,1%872,07
  • OMX Tallinn0,01%1 684,18
  • OMX Vilnius−0,16%1 010,5
  • S&P 500−0,13%5 738,17
  • DOW 300,33%42 313
  • Nasdaq −0,39%18 119,59
  • FTSE 1000,43%8 320,76
  • Nikkei 2252,32%39 829,56
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%105,26
  • 04.11.14, 13:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Funtikov: paljude meelest on minu lugu väljamõeldis

Ühel hetkel jõuab kätte aeg, mil tuleb anda, mitte ainult võtta, ütleb Creative Mobile'i asutaja ja juht Vladimir Funtikov, kes on sel nädalal startinud noorte ettevõtlikkusideede konkursi Entrum patroon.
Mobiilimängude tootja Creative Mobile asutaja, omanik ja juht Vladimir Funtikov.
  • Mobiilimängude tootja Creative Mobile asutaja, omanik ja juht Vladimir Funtikov. Foto: Andras Kralla
"Ma ei loe tavaliselt uudiste juures ilmuvaid kommentaare, aga vahel siiski. Tuleb välja, et osa inimesi arvab, nagu oleks minu lugu väljamõeldis," ütles Funtikov intervjuus Põhjarannikule.
"Ma olin 10aastane, kui hakkasin mängima, aga ma ei arvanud, et sellega saab teha karjääri. Uskusin, et lähen ülikooli ja valin pärast lõpetamist mingi tõsise elukutse. Aga juhtus nii, et jõudsin sellesse valdkonda tagasi," jutustas ta.
TTÜ teisel kursusel õppides läks ta ühte rahvusvahelisse IT-ettevõttesse programmeerijaks, ent masu ajal otsustas ettevõtte juhatus tegevuse Eestis lõpetada. Siis leidiski Funtikov, et kuna pole enam midagi kaotada, siis on õige aeg riskida ja asutada oma ettevõte.
"Loomulikult kartsin ebaõnnestumist, aga sellest rohkem hirmutas mind mõte, et ma soovitut kunagi ei proovi. Nii hakkasingi 2009. aastal koos kahe endise töökaaslasega arendama mänge," jätkas ta. "Esimesed mängud ebaõnnestusid. Oli raske aeg - aastaga oli raha otsas ja vaid vähesed tuttavatest mõistsid, millele me oma aega kulutame. See oli murdepunkt. Aga leidsime õige ärimudeli ja ettevõte hakkas aasta hiljem kasumit teenima. Esimene tulutoov mäng tõi sisse 4000-5000, järgmine 40 000 eurot kuus. Ühel hetkel oli aastane käive 8 miljonit ning puhaskasum 5 miljonit eurot."
Loe pikemat intervjuud Põhjarannikust.
 

Seotud lood

Uudised
  • 16.07.15, 17:15
Eesti mängutootja nagu Taavet Koljatite keskel
Eesti edukaim mängutootja Creative Mobile kaotas eelmisel aastal käibes ja kasumis veelgi, sest peab mobiilimängude maailma tihedas konkurentsis võitlema nagu Taavet mitme Koljatiga.
  • ST
Sisuturundus
  • 26.09.24, 14:38
Tele2 näide: põlvkondade vastandamine tööelus edasi ei vii, oluline on leida ühisosa
Palju räägitakse kääridest generatsioonide vahel, tunduvalt vähem aga erinevate põlvkondade ühisosast. Edukaks koostoimimiseks ja tulemuste saavutamiseks on hädavajalik koostöö, ent kuidas tagada selle viljakus, kui inimesed hindavad üksteist vanuse järgi? Tele2 personalivaldkonna juht Helena Viiroja ja personalipartner Kerli Möldre räägivad, kuidas on neil lahendatud põlvkondade erinevuse küsimus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele